Időkorlát Lejárt!

A vásárlási időkorlát lejárt a következő vásárlásánál:

Hamarosan lejár az időkorlát

jegyek vásárlási időkorlátja 01:00 percen belül lejár.
Ezután a foglat helyeket más megvásárolhatja Ön elől.

BROADWAY.HU

Ez az esemény már megrendezésre került, így jegyet már nem tudsz vásárolni rá. Ha részt vettél az eseményen, írj róla értékelést, vagy olvasd el, mások mit mondanak róla!

Enneagram a munkahelyen


Napfényes Étterem és Rendezvényterem

2019. június 25. 18:30

Enneagram a munkahelyen - Egy különleges személyiségtipológia haszna a mindennapi életben. Megtudhatod, melyik személyiségtípusba tartozol, és hogyan kamatoztathatod ezt a hétköznapokban.

MI AZ ENNEAGRAM?

Az Enneagram egy precíz, hatékony rendszer a tudatosság, a személyes és a vezetői képességek fejlesztésére.
Kilenc alapvető világnézetet, kilenc különböző működési módot tár fel részleteiben, és segít a belső egyensúly, az önelfogadás és mások elfogadásának elmélyítésében. Az Enneagram nem személyiség tipológia, ezért az ember működése tekintetében nem a „hogyan”-okra mutat rá, hanem az annál sokkal mélyebben található „miért”-ekre.
Születésünk pillanatától mindannyian rendelkezünk egy Enneagram alapkarakterrel.
Mind a kilenc karakternek megvannak a maga természetes ajándékai, korlátai és vakfoltjai; mindegyik rendelkezik saját gondolkodási, cselekvési és létezési mintákkal, ugyanúgy, mint túlélési stratégiával és működési üzemmóddal.

AZ ENNEAGRAM ISMERETE A SEGÍTSÉGEDRE LESZ, HOGY:

- mélyebben megértsd önmagadat és a körülötted lévőket,
- motiváltabb, energikusabb és nyugodtabb legyél, és így jobban élvezd az életedet és a körülötted  lévők társaságát,
- felismerd az ajándékokat, melyeket vezetőként vagy csapatjátékosként hordozol,
- képes legyél kihasználni az erősségeidet és a legjobbat hozhasd ki magadból életed minél több területén,
- javíthass a teljesítményeden, elérd kitűzött céljaidat,
- megismerd a fejlesztésre váró kulcsfontosságú életterületeidet, beleértve a saját magadról és másokról kialakított tudatalatti hiedelmeket, melyek akadályoznak a hatékonyságban és együttműködésben,
- felfedezed, hogyan látnak téged mások, hogyan észlelik a munkahelyi viselkedésedet és amennyiben vezető vagy, a vezetői stílusodat,
- valódi és bizalmi kapcsolatokat alakíthass ki az emberekkel.